خبر آنلاین

خبر

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

11 سپتامبر 1400 19: 480 خواندن این مقاله 1 دقیقه زمان می برد
واکسیناسیون کارکنان مجتمع معدنی چادرملو
به گزارش خبرگزاری رصد روز ، با پیگیری مستمر و مساعدت صادقانه تقی زاده ، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، واکسن کرونا به کارکنان مجتمع معدنی چادرملو و زیرمجموعه های آن با هدف حفظ سلامت و ایجاد آرامش خاطر کارکنان و ایجاد محیط کار ایمن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ما ؛ مهندس جهانی ، مدیر مجتمع معدنی چادرملو با تأکید بر اینکه نوع واکسن ها بر اساس تشخیص و اعلام وزارت بهداشت است ، خاطرنشان کرد: روند اجرای پروژه زیر نظر دقیق نماینده دانشگاه علوم پزشکی یزد انجام می شود. علوم ، که در سایت واقع شده است.

وی افزود: حفاظت از سلامت کارکنان و خانواده های آنها به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمان یکی از رویکردهای اصلی و مهم مجتمع معدنی چادرملو است و در ماه های اخیر که کشور از بیماری عروق کرونر رنج می برد ، اقدامات مختلفی برای ایجاد یک محیط کار ایمن " همکاران آسیب دیده نیز حمایت می شوند.
وی افزود: با واکسیناسیون کارکنان و رعایت دقیق نکات بهداشتی در محل کار ، دیگر نگران مبتلا شدن آنها به ویروس کرونا نخواهیم بود و پس از غلبه بر این بحران به زودی به حالت عادی برمی گردیم.
وی در خاتمه گفت: نگرانی از واکسیناسیون خانواده پرسنل یکی از مواردی است که مدیرعامل محترم شرکت در حال رایزنی با مسئولان استان برای فراهم آوردن شرایطی است که با واکسیناسیون کلیه کارکنان و خانواده های آنها بتوانیم محیط خانواده را ایجاد کنیم. بی خطر.

منبع : https://rasaderooz.com/طرح-واکسیناسیون-کارکنان-مجتمع-معدنی-چ/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۱۴
رصد رهبری


پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به دکتر سیدرضا فاطمی وزیر صنعت ، معدن و تجارت
03 شهریور 1400 23: 110 خواندن این مقاله 2 دقیقه زمان می برد
فرشاد مقیمی
به گزارش رصد روز ، فرشاد مقیمی در پیام خود اظهار داشت: "بدون شک به لطف تجربیات ارزشمند و مدیریت موثر شما ، شاهد گشایش و رفع موانع در وزارت صنعت ، معدن و تجارت با هدف دستیابی به افق های جدید خواهیم بود ، و انشاءالله در سایه همکاری. " "و حمایت دلسوزانه بخشهای مختلف وزارتخانه گامهای اساسی برای پیشبرد اهداف پیش بینی شده در برنامه های شما بر می دارد."
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
به نام خدا
برادر عزیز و تحصیلکرده دکتر سیدرضا فاطمی امین ، انتخاب جنابعالی به عنوان مدیر توانمند ، شایسته و آگاه توسط رئیس جمهور برای سمت وزارت صنعت ، معدن و تجارت و رای اعتماد محترم مبارک باد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از خداوند منان برای شما وزیر محترم آرزوی موفقیت داریم.
بدون شک به لطف تجربیات ارزشمند و مدیریت موثر شما ، شاهد گشایش و رفع موانع در وزارت صنعت ، معدن و تجارت با هدف دستیابی به افق های جدید خواهیم بود. اصول اولیه انجام خواهد شد.
خانواده صنعت کشور ، به ویژه گروه صنعتی ایران خودرو ، به عنوان یکی از اعضای مهم چرخه تولید ، از این که مدیریت این بخش از اقتصاد کشور توسط مدیریتی آگاه از بدنه مجرب صنعت ، معدن و تجارت بنابراین ، ضمن قدردانی و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد و توجه به توانایی جنابعالی در تصدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در این زمان ، با همکاری مطمئن هستیم از دیگر اعضای محترم دولت آقای رئیس جمهور ، گشایش های قابل توجهی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد خواهد شد و فرصتی بزرگ به ویژه برای صنعت کشور برای ادامه تلاش برای رونق و شکوفایی اقتصادی وجود خواهد داشت.
بی شک جناب عالی ، شما درد و رنج صنعت و تولید را به ویژه در شرایط سخت کنونی می دانید و برنامه هایی که به این وزارتخانه ارائه دادید ، به ویژه بخشی که مربوط به صنعت خودرو کشور است و مربوط به آن است ، نشان دهنده این امر است ، بنابراین همه هواداران این صنعت فرض بر این است که در سالی که توسط مقام عالی استان به نام "تولید ، پشتیبانی و برچیدن" تزئین شده است ، در تحقق این برنامه ها که هدف آن ارتقاء و توسعه کشور است ، تلاش خواهند کرد.

منبع : https://rasaderooz.com/در-سایه-تجارب-ارزشمند-و-مدیریت-موثر-شاه/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۰۰ ، ۱۳:۱۴
رصد رهبری

اقتصاد ایران به چندین اقدام کوتاه مدت نیاز دارد
احسان خاندوزی احسان خاندوزی
مسئولیت اصلی وزارت اقتصاد تأمین مالی دولت از طریق روشهای پایدار است / اقتصاد ایران به چندین اقدام کوتاه مدت نیاز دارد
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه اولویت اقتصاد ایران مستلزم چندین اقدام کوتاه مدت با اثربخشی خوب است ، گفت: مسئولیت اصلی وزارت امور اقتصادی و دارایی تامین مالی توسعه اقتصادی و دولت از طریق پایدار و ایمن است. و روشهای کم خطر

به گزارش اقتصادآنلاین ، "احسان خاندوزی" در اولین حضور کاری خود در وزارت اقتصاد و پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سریع وی در محل کار خود پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی ، گفت: من استفاده از هر لحظه را برای افزایش عملکرد دولت سیزدهم به عنوان غنیمت می دانم.


yektanet.com
وی افزود: هدف دولت این بود که وزرا بلافاصله پس از کسب رای اعتماد کار خود را آغاز کنند بنابراین فعالیت ها و برنامه های اقتصادی را آغاز می کنیم.

خاندوزی در مورد آشنایی خود با وزارت اقتصاد گفت: در گذشته به فضل الهی با کارشناسان اقتصادی و مدیران اقتصادی سازمانهای وابسته به وزارت اقتصاد در زمینه سیاستگذاری اقتصادی بودم و من آماده کار با افق روشن هستم. "


 پربیننده ترین
پراید 156 میلیون شد / قیمت میز ساینا ، کوییک و تیبا +
تیبا 2 156 میلیون تومان شد + جدول
مقایسه صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله / بازده خیره کننده و پالایش
قیمت های جدید پژو + جدول
ثبت نام ایران خودرو (رعنا پلاس / تحویل 90 روزه)
وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مهمترین اولویت ها و برنامه های پیشرفت خود گفت: اقتصاد ایران به چندین اقدام کوتاه مدت با اثربخشی خوب نیاز دارد ، اما این اقدامات کوتاه مدت باید در مسیر درازمدت اصلاحات اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: این اصلاحات شامل افزایش نقش وزارت اقتصاد در سیاستگذاری کلان اقتصادی برای بازگرداندن ثبات اقتصاد کلان ، کاهش نوسانات قیمت و ارز و مشکلات مشابه است که متأسفانه در آستانه های بسیار نامطلوب نسبت به دهه های گذشته قرار دارد. حرکت سریع به سمت رشد اقتصادی و رشد درآمد سرانه خواهد داشت که همچنان در پایین ترین سطح درآمد سرانه در دهه گذشته قرار دارد.

خاندوزی افزود: نکته سوم کمک به بازآرایی عملکرد ایران برای خنثی سازی تحریم ها است و همچنین اقتصاد ایران چندان شکننده و در برابر فشارهای خارجی آسیب پذیر نیست.

وزیر اقتصاد به مسئولیت اصلی وزارت اقتصاد اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی وزارت امور اقتصادی و دارایی تامین مالی توسعه اقتصادی و تامین مالی دولت از روشهای پایدار ، ایمن و کم خطر است. ایجاد دارایی ، که من آن را در برنامه های وزارت اقتصاد نیز اعلام کردم ، تا بتوانیم مسیر جدیدی را در تحول اقتصادی تعیین کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۰۰ ، ۱۳:۱۳
رصد رهبری