خبر آنلاین

خبر

راه هایی برای رهایی از استرس و افکار منفی

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۳۷ ق.ظ

تسکین استرس

روشهای مختلفی برای کنترل استرس و اضطراب وجود دارد که آسان ، سالم و رایگان هستند! در این مقاله سه نکته اساسی وجود دارد که می تواند شما را از افکار منفی رها کرده و به سمت مثبت اندیشی سوق دهد.

1) به گفته دکتر اولیویا رمس ، محقق سلامت روان ، داشتن احساس کنترل در زندگی و در موقعیت های مختلف منجر به بهبود سلامت روان می شود. بهترین راه برای کنترل و کنترل تردیدها در زندگی ، تصمیم گیری و اقدام است. به گفته ریمز ، اگر در تصمیم گیری دچار تردید هستید ، راه حل این است که این تصمیم را به تعویق نیاندازید و اجرا کنید ، حتی اگر اشتباه باشد!

به نظر شما ، زمان ایده آل ممکن است هرگز فرا نرسد ، بنابراین شما به تعویق می اندازید. این امر باعث ایجاد استرس و اضطراب بیشتر در شما می شود. مهم نیست اشتباه کنید یا نه ، زیرا می توانید در آینده آن را جبران کنید. این به شما این شجاعت را می دهد که کارهای مختلفی را به عهده بگیرید و تجربیات جدید را امتحان کنید. او می گوید که هر فرد می تواند مهارت های لازم را برای مقابله با اضطراب و اضطراب به تنهایی کسب کند و این مهارت ها در طول زمان و در حین انجام وظایف و شکست های مختلف آغاز می شود.

برای مشاهده سایر اخبار می توانید به سایت خبری رصد روز مراجعه کنید.


2) ارتباط با دیگران

اولیویا رامز معتقد است که ارتباط با دیگران (که شامل گذراندن وقت با دوستان نزدیک یا خانواده یا حتی انجام کارهای خوب است) به بهبود سلامت روان کمک می کند. کمک به دیگران مملو از احساسات خوب است که می تواند نگرانی های شما را برطرف کرده و احساس بهتری و اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد کند.

3) مهربانی با خود

اجازه ندهید افکار منفی آرامش را از شما سلب کند. به گفته اولیویا رامز ، شخص نمی خواهد با افرادی دوست باشد که دائماً در حال انتقاد ، نقد و یادآوری اشتباهات هستند. اگرچه بعضی اوقات برخی انتقادها سازنده هستند ، اما افکار منفی به هیچ گونه سازندگی منجر نمی شوند و فقط آرامش روحی شما را بر هم می زنند ، فقط باعث می شوند احساس بدی داشته باشید. با مدیتیشن و انجام مراقبه های ذهن آگاهی در مورد این الگوهای منفی می توانید به تفکر مثبت دست یابید.

آخرین کلمه

تجربه احساس ناراحتی و اضطراب در زندگی عادی. سعی کنید زندگی و احساسات خود را تحت کنترل بگیرید ، به عوامل منفی فکر نکنید ، افکار مثبت را به ذهن خود برسانید و همچنین روی کمک دیگران حساب کنید.

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۶
رصد رهبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی