خبر آنلاین

خبر

4 شرکت یا 24 شرکت / بررسی شرکت های تحت بانک دولتی

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵ ق.ظ


شرکتهای تابعه بانک مسکن شاخص

به گفته رصد روز ، سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با برخی از مدیران فراموش نشده است ، جایی که رهبری انقلاب به درستی به بانک ها یادآوری می کنند که شرکتی نباشند و از این واقعیت که بانک ها صاحب بسیاری از شرکت ها و املاک هستند ، شکایت کردند. پس از آن ، اگرچه برخی از بانک ها سعی در انتقال املاک مازاد خود داشتند ، اما شرایط حراج به گونه ای نبود که بتواند خریداران را جذب کند یا اصلاً تمایلی به خرید برخی از شرکت ها و املاک بانک وجود نداشت. یک هشدار سازنده که در هر دوره صورتهای مالی به راحتی نادیده گرفته می شد ، به بخش خصوصی تسهیلات زیادی برای شرکتهای زیر بانک ارسال می شود و ایجاد پول ، که بلای سیستم بانکی است ، در این زمینه ادامه دارد. مسیر. به این تومور مسری که به نظر می رسد هیچ تفاوتی بین بانک خصوصی و دولتی وجود ندارد ، هر روز بیشتر و بیشتر به بدنه بانکی کشور متاستاز می دهد.

بررسی زیرمجموعه های بانک مسکن داستانی متفاوت از آنچه در پرتال این بانک می بینیم دارد. این بانک در پرتال خود 4 شرکت از گروه مالی بانک مسکن ، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو ، خدمات ارزی و مبادلات بانک مسکن و ارائه نیروی انسانی و خدمات حمایتی بانک مسکن را به عنوان زیرمجموعه های خود معرفی کرده است ، اما حقیقت دیگری در پس داستان وجود دارد. به به

  آمار کرونا امروز 30 اوت 1400/544 فوت / 24 هزار و 179 بیمار جدید
 

شرکتهای بانک مسکن
 

گروه مالی بانک مسکن دارای 5 شرکت در گروه سرمایه گذاری مسکن ، تامین سرمایه بانک ، کارگزاری بانک ، خدمات بیمه مسکن واسپاری آباد مسکن و مهر آرمان به عنوان شرکت های تابعه است.

 

گروه مالی بانک مسکن
 

شرکت سرمایه گذاری مسکن ، که زیرمجموعه گروه مالی است ، دارای 15 شرکت تابعه در زمینه خدمات ساختمانی و مسکن است. که در مجموع طی سالهای گذشته 311 پروژه (به جز پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز که در پرتال این شرکت به پروژه های ناتمام اشاره می کند) انجام داده است.

 

 
 

حال این سال مطرح می شود که آیا داشتن این تعداد شرکت تابعه برای بانکی که باید در زمینه تسهیلات و خدمات بانکی در بخش مسکن فعال باشد ، توجیه منطقی است؟ در گزارش بعدی ، اعضای هیئت مدیره این شرکت ها را بررسی می کنیم.

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۳۱
رصد رهبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی