خبر آنلاین

خبر

11 سپتامبر 1400 19: 480 خواندن این مقاله 1 دقیقه زمان می برد
واکسیناسیون کارکنان مجتمع معدنی چادرملو
به گزارش خبرگزاری رصد روز ، با پیگیری مستمر و مساعدت صادقانه تقی زاده ، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، واکسن کرونا به کارکنان مجتمع معدنی چادرملو و زیرمجموعه های آن با هدف حفظ سلامت و ایجاد آرامش خاطر کارکنان و ایجاد محیط کار ایمن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ما ؛ مهندس جهانی ، مدیر مجتمع معدنی چادرملو با تأکید بر اینکه نوع واکسن ها بر اساس تشخیص و اعلام وزارت بهداشت است ، خاطرنشان کرد: روند اجرای پروژه زیر نظر دقیق نماینده دانشگاه علوم پزشکی یزد انجام می شود. علوم ، که در سایت واقع شده است.

وی افزود: حفاظت از سلامت کارکنان و خانواده های آنها به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمان یکی از رویکردهای اصلی و مهم مجتمع معدنی چادرملو است و در ماه های اخیر که کشور از بیماری عروق کرونر رنج می برد ، اقدامات مختلفی برای ایجاد یک محیط کار ایمن " همکاران آسیب دیده نیز حمایت می شوند.
وی افزود: با واکسیناسیون کارکنان و رعایت دقیق نکات بهداشتی در محل کار ، دیگر نگران مبتلا شدن آنها به ویروس کرونا نخواهیم بود و پس از غلبه بر این بحران به زودی به حالت عادی برمی گردیم.
وی در خاتمه گفت: نگرانی از واکسیناسیون خانواده پرسنل یکی از مواردی است که مدیرعامل محترم شرکت در حال رایزنی با مسئولان استان برای فراهم آوردن شرایطی است که با واکسیناسیون کلیه کارکنان و خانواده های آنها بتوانیم محیط خانواده را ایجاد کنیم. بی خطر.

منبع : https://rasaderooz.com/طرح-واکسیناسیون-کارکنان-مجتمع-معدنی-چ/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۲
رصد رهبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی