خبر آنلاین

خبر

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

با شیوع موج پنجم تاج ، بانک ها به عنوان یکی از مکان هایی که به زندگی روزمره مردم گره خورده است و بسیاری از اجتماعات باید کنترل شود و بانکداری الکترونیکی می تواند حضور مشتریان در شعب بانک ها را به حداقل برساند.

با ظهور اینترنت ، استفاده از فناوری ارتباطی بین این سیستم و مشتریان و همچنین فعالیت ها و ارتباطات درون بانکی برای سیستم بانکی بسیار آسان شده است و در این راستا اصطلاح بانکداری دیجیتال یا الکترونیکی را بسیار می شنویم. این روزها.

بانکداری الکترونیکی به معنای الکترونیکی شدن کامل بانک ها و کلیه فعالیت ها ، برنامه ها و عملکردهای آن است. از مزایای بانکداری الکترونیکی می توان به افزایش سرعت ، صرفه جویی در وقت ، کاهش هزینه های خدمات ، افزایش درآمد ، افزایش دقت و انطباق بیشتر با قانون جدید اشاره کرد.

به گزارش رصد روز یکی از مهمترین ارکان دستیابی به اقتصاد دیجیتال الکترونیکی شدن سیستم بانکی است که نه تنها مزایای زیادی برای مشتریان بانک دارد ، بلکه در سیستم بانکی و ارتباط بین بانک ها نیز موثر است و همچنین به بانک ها امکان می دهد مرکز بانک به عنوان یک موسسه سرپرست تسهیل می کند.

بانکداری الکترونیکی از استفاده از رایانه در شعب بانک آغاز شد و پس از استفاده از دستگاه های خودپرداز یا موارد بانکی ، به اینترنت بانک و امروز موبایل بانک رسید که افراد دیگر می توانند خانه خود یا شهر یا کشور دیگری را بدون نیاز به حضور در شعبه ترک کنند. . کارهای بانکی آنها را انجام دهید ، مانند پرسش درباره مانده حساب و معاملات یا انتقال وجوه.

از ابتدای امسال با اجرای قانون چک جدید که ضمن تسهیل و کاهش زمان ، تخلفاتی از قبیل پولشویی یا تعداد زیاد چک های برگشتی را نیز کاهش می دهد ، خواهیم دید که بستری برای استفاده از چک های الکترونیکی فراهم شده است برای استفاده از چک ، دیگر نیازی به مراجعه به شعبه نیست و تمام مراحل باید به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام شود.

بانکداری الکترونیکی و تاج
طبق اعلام عمومی بانک ایران زمین؛ با گسترش تاج از اواخر سال 1998 ، نیاز به الکترونیکی بودن سیستم بانکی کشور به شدت احساس شد. با ممنوعیت ورود افراد در اماکن عمومی و شروع قرنطینه ، بانک هایی که بستر الکترونیکی را فراهم کردند توانستند مانند گذشته به راحتی خدمات خود را به مشتریان خود ارائه دهند.

بسیاری از بانکهای دیگر نیز بلافاصله پایگاههای لازم را آماده کردند تا بتوانند در شرایط بی سابقه ای زنده بمانند و ما دیدیم که ممکن است حتی برای افتتاح حساب نیازی به مراجعه به بانک و کلیه خدماتی که یک بانک ارائه می دهد نیز وجود داشته باشد. از طریق تلفن همراه قابل دسترسی است.

  ایران زمین ، یک بانک نزدیک به شما
بانکداری مجازی سلامتی بانک ایران زمین حافظ
با توجه به نگرانی در مورد موج پنجم تاج و رشد آمار روزانه در کشور ، شعب این بانک یکی از مراکز تجمع مردم است که در صورت عدم رعایت این موارد می تواند زمینه تولید شیوع تاج باشد. دستورالعمل های بهداشتی

بانک ایران زمین یکی از بانک هایی است که پیش از این اقدامات گسترده و ارزنده ای در زمینه بانکداری الکترونیکی انجام داده و این فرصت را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا زیرساخت های لازم را تهیه کرده و خدمات الکترونیکی سریع و آسان را از شخص به شعب غیرضروری به مشتریان ارائه دهند. .

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۳
رصد رهبری


گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار تروریستی در شهر صدر بغداد را بر عهده گرفت.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های عراقی ، گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار تروریستی در شهر صدر بغداد را که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت ، بر عهده گرفت.

در انفجار عصر دوشنبه در شهر صدر دست کم 35 نفر کشته و بیش از 57 نفر زخمی شدند.

دیدار الکاظمی با فرماندهان امنیتی
رسانه های عراقی همچنین گزارش دادند که نخست وزیر مصطفی الکاظمی در پی حمله تروریستی در شهر صدر بغداد جلسه اضطراری با فرماندهان امنیتی ، نظامی و اطلاعاتی برگزار کرد.

ائتلاف النصر خواستار تحقیق فوری در مورد بمب گذاری در شهر صدر است
ائتلاف النصر در پارلمان عراق با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی در شهر صدر بغداد را محکوم کرد و از سرویس های امنیتی خواست تحقیقات فوری برای شناسایی سلول های تروریستی و پیگرد قانونی تروریست های جنایتکار انجام دهند.

این ائتلاف همچنین خواستار مجازات شدیدتر برای تروریست های جنایتکار و هوشیاری برای خنثی کردن توطئه های آنها شد.

واکنش النجبا به انفجار تروریستی در شهر صدر
جنبش مقاومت اسلامی نجبا نیز بمب گذاری تروریستی در شهر صدر بغداد را محکوم کرد و دولت و پارلمان را مسئول ناامنی و فجایع خونین در عراق دانست.

عمار حکیم انفجار تروریستی در شهر صدر را محکوم کرد
در بیانیه ای ، سید عمار حکیم ، رئیس ائتلاف سیاسی قوی الدوله و رهبر جنبش حکمت ملی عراق ، بر لزوم تلاش های امنیتی بیشتر برای محافظت از جان شهروندان تأکید کرد.

حکیم در بیانیه ای حمله تروریستی را به شدت محکوم کرد و از سرویس های امنیتی خواست که برای محافظت از جان شهروندان اقدامات بیشتری انجام دهند.

مصر الازهر به انفجار تروریستی در شهرک الصدر واکنش نشان داد
مصر الازهر انفجار تروریستی در شهر الصدر بغداد را محکوم کرد و بر همبستگی کامل خود با دولت و مردم عراق علیه تروریسم تأکید کرد.

اتحادیه عرب حمله تروریستی در شهر الصدر را محکوم کرد
اتحادیه عرب حمله تروریستی در شهر الصدر بغداد را محکوم کرد و اظهار داشت که هدف از این انفجار تروریستی که در یک روز عزیز اتفاق افتاد ، برهم زدن امنیت و ثبات عراق است.

اتحادیه عرب تأکید کرد که این انفجار تروریستی نباید تلاش برای مقابله با تروریسم را خنثی کند.

این اتحادیه همبستگی کامل خود را با دولت عراق برای بازگرداندن امنیت و ثبات در کشور تأیید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۱۰:۰۸
رصد رهبری


از ابتدای بیماری کرونر قلب تاکنون ، نیروی زمینی سپاه 10 بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی کشور را با آمادگی 100 درصدی برای سیستم سلامت فراهم کرده است.

به گزارش رصد روز ، سرتیپ دوم احمد اخوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاحبه ای گفت: از زمان آغاز بیماری عروق کرونر قلب ، سپاه 10 بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی در کشور را به صورت 100٪ آماده کرده است. " ارائه خدمات بهداشتی برای تأسیس بیمارستانهای مستقل در هر نقطه از کشور و ارائه 19 خدمات پزشکی به بیماران Covid.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر در هفت نقطه کشور و مراکز استانها بر اساس اعلام وزارت بهداشت ، درمان و بهداشت ، این بیمارستان ها مستقر هستند و به مردم خدمات ارائه می دهند ، افزود: ظرفیت ، قابلیت ها و توانمندی های این بیمارستان ها با شاخص ها و استانداردهای کشور و مطابق بین المللی است. سردار

 

سردار اخوان ادامه داد: در شیوع جدید بیماری عروق کرونر قلب در سیستان و بلوچستان ، سه بیمارستان سیار تخصصی در استان آماده تاسیس هستند و با توجه به روند اعلام نیاز دانشگاه و تأییدیه ، به مردم خدمت خواهند کرد. وزیر بهداشت

 

وی اذعان داشت: این سه بیمارستان ظرفیت 450 تختخوابی را دارند و قرار است در مرکز سیستان و بلوچستان مستقر شوند و در هر نقطه از این منطقه پهناور که نیاز به فعالیت آنها احساس می شد به مردم خدمت کنند.

 

وی افزود: این بیمارستان ها از ابتدای شیوع بیماری عروق کرونر قلب از 17 ماه پیش توسط گروه مطالعه ، تحقیق و توسعه تولید شده و از زیرساخت های کامل برای درمان کوید 19 برخوردار هستند.

 

سردار اخوان اظهار داشت: این بیمارستان ظرفیت 144 تخت ، سی تی اسکن ، PCR ، ICU ، اتاق عمل و سایر امکانات مورد نیاز برای درمان 19 بیمار را دارد.

 

فرمانده پزشکی نیروی زمینی سپاه ادامه داد: در غرب آسیا چنین بیمارستانی با این ظرفیت ، زیرساخت و توانایی مطابق با استانداردهای جهانی نداریم ؛ مطالعات کامل در این زمینه در مرکز درمانی غرب سپاه انجام شده است و ما افراد نخبه را برای آن سازماندهی کرده ایم تا این بیمارستان را تولید و راه اندازی کنیم و دائماً در حال بهبود آن هستیم.

 

وی اذعان داشت: ما 200 پرسنل متخصص پزشک ، پرستار ، فوریت های پزشکی و پیراپزشکان را بر اساس نیاز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی به دانشگاه های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان اعزام کرده ایم که فعالیت ها و همچنین ما 70 تخت در بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) برای 19 بیمار کوید اختصاص داده ایم که توسط 19 بیمار کوید استفاده می شود.

 

سردار اخوان ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم و عنایت ویژه اهل بیت (ع) از عصمت و طهارت بیماری کاسته می شود. اکنون طبق گزارش های دریافتی ، اپیدمی این بیماری رو به کاهش است و این نتیجه همکاری خوب مردم است.

فرمانده پزشکی نیروی زمینی سپاه با ابراز امیدواری از اینکه وضعیت قرمز عروق کرونر در استان تغییر کرده و مردم را به آرامش برساند ، گفت: دلیل ایجاد بیمارستان های سیار در این منطقه این است که مردم سیستان و بلوچستان این اطمینان و اعتماد را به ما دارند. که ما هیچ مشکلی را ترک نخواهیم کرد. " بگذارید برای آنها اتفاق بیفتد.

 

سردار اخوان خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی و کادر پزشکی سیستان و بلوچستان در مبارزه با این ویروس شیطانی خوش درخشیدند ، ما نیز به عنوان سرباز در خدمت آنها هستیم و هر کمکی که نیاز باشد جهادی است و با انگیزه بسیار بالایی از پرسنل زمینی سپاه خواهد بود خدمت به مردم.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۰۰ ، ۱۲:۲۸
رصد رهبری


در بسته خبری "تابناک" امروز عناوینی مانند معاون سپاه زنجان: حجاب و عفاف فقط برای زنان نیست / علت انفجار شب گذشته در غرب تهران اعلام شد و می توانید بخوانید ...
کد خبر: 1064251 تاریخ انتشار: 24 ژوئیه 1400 - 19: 3915 ژوئیه 2021
در بسته خبری "تابناک" امروز عناوینی مانند معاون سپاه زنجان: حجاب و عفاف فقط برای زنان نیست / علت انفجار شب گذشته در غرب تهران اعلام شد و می توانید بخوانید ...

آیت الله صافی گلپایگانی: اعتماد به طالبان یک اشتباه جبران ناپذیر است
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی ، از مراجع تقلید ، در بیانیه ای نسبت به وقایع اخیر افغانستان واکنش نشان داد و به دولت ها و جامعه جهانی هشدار داد: "اعتماد به طالبان با تاریخ شرارت و قتل ، یک اشتباه بزرگ و جبران ناپذیر است." در این بیانیه آمده است: "این روزها جهان شاهد حوادث هولناک و ناگوار است که وجدان بشریت و ذات پاک انسان ها را شرمنده می کند." آیا ممکن است گروهی خود را انسان بنامد ، اما همه این جنایات را علیه نوع خود مرتکب شود؟!

در این بیانیه آمده است: "خشونت و بی رحمی تروریست ها از یک سو و سکوت جهان ، دولت ها و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری از سوی دیگر حیرت انگیز و شرم آور است!" در این بیانیه افزوده شده است: "اعتماد به گروهی که سابقه شرارت ، قتل و قتل برای همه جهان روشن است ، اشتباه بزرگ و جبران ناپذیری است!" آیت الله صافی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: "به دلیل وظیفه شرعی و انسانی خود ، من به همه دولت ها و مراکز بین المللی ، به ویژه سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران هشدار می دهم این جنایات. " و شهادت بسیاری از مردم مظلوم در افغانستان و آوارگی هزاران نفر ، از جمله زن و مرد ، پیر و جوان و کودک ، برای واکنش جدی برای جلوگیری از تجاوز ، مطمئناً سکوت امروز آنها باعث پشیمانی و پشیمانی در آینده خواهد شد. است.


کوچک زاده: زنان ورزشکار الگوی دختران هستند
مهدی کوچک زاده ، نماینده سابق و جنجالی مجلس شورای اسلامی ، واکنش طنزآمیزی نسبت به درگیری دختران در اصفهان نشان داد. او تصاویری از چندین ورزشکار زن را منتشر کرد و نوشت: چرا دختری که این مدل ها برای او ساخته شده نباید شلاق بپوشد؟

نگرانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از جمعیت اساتید زن مجرد
محمد صالح هاشمی گلپایگانی ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: متولیان امر عفاف و حجاب و مواضع گاه و بیگاه آنها اوضاع را به اینجا رسانده اند. وی گفت: در شرایط فعلی جامعه ممکن است حجاب در اولویت نباشد اما فوری است و باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد. هاشمی گلپایگانی گفت: وقتی تعداد حجاب و عفاف کاهش پیدا کند ، تعداد ازدواج ها و تمایل به بچه دار شدن به شدت کاهش می یابد و به جای نگهداری حیواناتی مانند سگ جایگزین می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۰۰ ، ۱۲:۲۵
رصد رهبری


این اقدام شامل عناوینی مانند سقوط بورس سهام در جهان ، امکان سرمایه گذاری شرکت های بیمه در بازار مسکن و سهام ، افزایش دلار در معاملات خارجی ، سقوط سهم برق بیت کوین در چین ، ارزش بازار جهانی است. ارزهای دیجیتال و روند نزولی دلار. حاوی
کد خبر: 1064336 تاریخ انتشار: 25 ژوئیه 1400 - 11: 5716 ژوئیه 2021
رصد روز هر روز بسته های خبری از موضوعات مهم اقتصادی در ایران و جهان مانند تغییر در بازار انرژی ، بازار طلا ، سکه ، مسکن ، نفت ، اتومبیل و ... به اخبار و رویدادهای جالب اقتصادی را جمع آوری می کند.

به گزارش "تابناک اقتصادی"؛ این اقدام شامل عناوینی مانند سقوط بورس سهام در جهان ، امکان سرمایه گذاری شرکت های بیمه در بازار مسکن و سهام ، افزایش دلار در معاملات خارجی ، سقوط سهم برق بیت کوین در چین ، ارزش بازار جهانی است. ارزهای دیجیتال و روند نزولی دلار. حاوی

تسخیر دوباره اوج توسط بورس سهام ؛ نمادهای بیش فعالی چیست؟
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته گذشته (چهارشنبه 14 تیر) پس از سه ماه دوباره وارد کانال 1.3 میلیون واحدی شد و با 23 هزار واحد افزایش ، به یک میلیون و 305 هزار واحد رسید. و دو درصد رشد کرد. بر این اساس ، در پایان روز چهارشنبه هفته گذشته (7 ژوئیه) ، شاخص کل معاملات را با رقم یک میلیون و 282 هزار واحد به پایان رساند که دیروز (چهارشنبه 14 تیر) به یک میلیون و 305 هزار واحد رسید. شاخص کل (همگن) در پایان هفته گذشته 392،584 واحد بود که این هفته به 401،620 واحد رسید و شاخص قیمت (همگن) از 250،687 واحد به 255،384 واحد افزایش یافت. در پنج روز معاملاتی این هفته ، بورس اوراق بهادار ، نمادهای گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری (و مدیر) ، پالایشگاه نفت اصفهان (شپنا) ، لیزینگ کارآفرین (ولکار) ، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) ) ، شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و گروه دارویی برکت (برکت) در گروه نمادهای با تعامل بالا قرار داشتند.

در هفته گذشته فنی و مهندسی ، تأمین برق ، گاز ، بخار و آب گرم ، کشاورزی و خدمات وابسته ، سایر حمل و نقل ، فعالیت های مهندسی ، تجزیه و تحلیل ، آزمایش فنی ، محصولات کاغذی ، استخراج معادن دیگر ، واسطه گری مالی سایر فعالیت های جانبی به جز مالی واسطه ها ، چاپ ، محصولات چوبی ، دارویی ، صنایع غذایی به جز شکر ، ارتباطات از راه دور ، رایانه ، خرده فروشی ، کاشی و سرامیک ، منسوجات ، اطلاعات و ارتباطات ، سیمان ، آهک و گچ ، محصولات فلزی ، لوازم الکتریکی ، چرم ، محصولات لاستیکی و پلاستیکی از جمله صنایع مثبت در بازار. همچنین تجهیزات ارتباطی ، انبارداری و ارتباطات ، هتل ها و رستوران ها ، صنایع چند رشته ای ، اتومبیل و قطعات ، فرآورده های نفتی ، صنعتی ، شیمیایی ، فلزات اساسی ، ماشین آلات و تجهیزات ، رایانه ، محصولات الکترونیکی و نوری ، مواد معدنی غیر فلزی ، استخراج نفت ، گاز به جز اکتشاف ، سرمایه گذاری ، استخراج زغال سنگ ، بانک ها و م institutionsسسات اعتباری ، استخراج سنگ فلز ، بیمه و بازنشستگی ، واسطه گری مالی و پولی ، تولید انبوه املاک و مستغلات ، شکر و سرگرمی و فعالیت های خلاقانه از جمله صنایعی بودند که بازده داشتند. ثبت شده در بازار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۰۰ ، ۱۲:۲۴
رصد رهبری