خبر آنلاین

خبر


پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به دکتر سیدرضا فاطمی وزیر صنعت ، معدن و تجارت
03 شهریور 1400 23: 110 خواندن این مقاله 2 دقیقه زمان می برد
فرشاد مقیمی
به گزارش رصد روز ، فرشاد مقیمی در پیام خود اظهار داشت: "بدون شک به لطف تجربیات ارزشمند و مدیریت موثر شما ، شاهد گشایش و رفع موانع در وزارت صنعت ، معدن و تجارت با هدف دستیابی به افق های جدید خواهیم بود ، و انشاءالله در سایه همکاری. " "و حمایت دلسوزانه بخشهای مختلف وزارتخانه گامهای اساسی برای پیشبرد اهداف پیش بینی شده در برنامه های شما بر می دارد."
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
به نام خدا
برادر عزیز و تحصیلکرده دکتر سیدرضا فاطمی امین ، انتخاب جنابعالی به عنوان مدیر توانمند ، شایسته و آگاه توسط رئیس جمهور برای سمت وزارت صنعت ، معدن و تجارت و رای اعتماد محترم مبارک باد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از خداوند منان برای شما وزیر محترم آرزوی موفقیت داریم.
بدون شک به لطف تجربیات ارزشمند و مدیریت موثر شما ، شاهد گشایش و رفع موانع در وزارت صنعت ، معدن و تجارت با هدف دستیابی به افق های جدید خواهیم بود. اصول اولیه انجام خواهد شد.
خانواده صنعت کشور ، به ویژه گروه صنعتی ایران خودرو ، به عنوان یکی از اعضای مهم چرخه تولید ، از این که مدیریت این بخش از اقتصاد کشور توسط مدیریتی آگاه از بدنه مجرب صنعت ، معدن و تجارت بنابراین ، ضمن قدردانی و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد و توجه به توانایی جنابعالی در تصدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در این زمان ، با همکاری مطمئن هستیم از دیگر اعضای محترم دولت آقای رئیس جمهور ، گشایش های قابل توجهی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد خواهد شد و فرصتی بزرگ به ویژه برای صنعت کشور برای ادامه تلاش برای رونق و شکوفایی اقتصادی وجود خواهد داشت.
بی شک جناب عالی ، شما درد و رنج صنعت و تولید را به ویژه در شرایط سخت کنونی می دانید و برنامه هایی که به این وزارتخانه ارائه دادید ، به ویژه بخشی که مربوط به صنعت خودرو کشور است و مربوط به آن است ، نشان دهنده این امر است ، بنابراین همه هواداران این صنعت فرض بر این است که در سالی که توسط مقام عالی استان به نام "تولید ، پشتیبانی و برچیدن" تزئین شده است ، در تحقق این برنامه ها که هدف آن ارتقاء و توسعه کشور است ، تلاش خواهند کرد.

منبع : https://rasaderooz.com/در-سایه-تجارب-ارزشمند-و-مدیریت-موثر-شاه/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۵
رصد رهبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی